Siren 2012

Çook güzeldi! Önümüzde deniz kulağımızda müzik vardı bi kere, sadece bu bile çok iyi hissettirdi, ne kadar yorulmuşuz meğer, ne kadar betona boğulmuşuz, nefesimizi tutmuşuz haberimiz yokmuş, derin bir ohh çektik birbirini ilk defa gören ama çok iyi tanıyan bir sürü insanla hep beraber:)  

Standımı Cumartesi günü açtım, iyi ki de açmışım, çok yakıştı tavuscuklarım festivale valla:)) ama 3 gün yetti mi, tabiki de hayır, 1 hafta daha sürseydi de kimse sıkılmazdı bence:) 

Siren fest.'i ''organik yapısı'' nedeniyle kesinlikle diğer festivallerden ayrı tutmakla beraber bu yazki tüm festivallerin aynı güzellikte geçmesini diliyoruuum! selamlar!












Yorumlar

  1. Kıskandım, kıskandım, kıskandım...
    Harika bir standın var, önün deniz, kulağın müzik! Hayal ediyorum şu anda:)

    YanıtlaSil
  2. Bir göründün, gene kayboldun. Hu huuuuu....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar