I only like monsters!!!

Little Fabien ve Valerie www.ionlylikemonsters.com'da! Sevgili j-monster'a bu güzel paylaşımı için teşekkür ediyorum!!

www.ionlylikemonsters.com 'da dünyanın heryerinden sevimli canavarlara rastlayabilir, onları yapanları tanıyabilir ve web siteleriyle ilgili özet bilgiye ulaşabilirsiniz.Siz de benim gibi bu süper sevimli dünyaya meraklıysanız ve internet kazan siz kepçe canavar da canavar diye arıyorsanız www.ionlylikemonsters.com sizin için biçilmiş kaftan diyebilirim. Ziyaret etmeyi unutmayın sakın!


Roland :)

Little Fabien and Valerie on www.ionlylikemonsters.com'! I'd like to thank to  j-monster for this lovely sharing!!

On www.ionlylikemonsters.com ,you may stumble across to adorable monsters from all over the world and find summary information regarding to their makers. If you're curious to this super cute world as I do and you're always searching for monsters on the web, www.ionlylikemonsters.com is completely for you. Don't miss it!

Yorumlar

  1. Tebrik ederim ^^ Ayrıca çok güzel bir siteymiş, sayende keşfettim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkürler! Ben de senin sitende güzel detaylara rastlıyorum. Hatta biraz önce Sonbahar Perisi'ni gördüm, ba-yıl-dım! Harika olmuş!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar