Soul Surfer!

Selam selam selam herkese :)
Son 6 aydır karışık zamanlar yaşıyorum. Tiroid ca nedeniyle ameliyat olmamın üzerinden 4 ay geçti. Bu süre zarfında kalça bölgesinde fark ettikleri şüpheli nodül ve bağırsaktan mı rahimden mi kaynaklandığını henüz anlayamadıkları sorunlar nedeniyle bol bol tahlil yaptırdım, yaptırmaya da devam ediyorum. Anlayacağınız hastanenin kadrolu elemanı gibi oldum ;) Her haftasonu bir sebepten kendimi orada buluyorum :) Bu koşuşturmacalı döneme girince çok oflayıp pufladım başlarda. Şimdi düşününce gülümsüyorum. Çünkü çoğu zaman beni gerçekten mutlu eden şeyleri unutmuş, karamsarlaşmışım.

Soul Surfer 

Bugün Soul Surfer ı izledim. Tavsiye ederim hepinize. Tek kolunu kaybeden sörfçü Bethany Hamilton'ın gerçek hayat hikayesinden bir kesit. Çok şükür ki henüz kolum bacağım yerinde, etrafta köpek balığı yok ve yaşadığım sağlık sorunlarının hiç biri çözümsüz değil:) Ki öyle bile olsa hayatta herşey insanlar için, böyle düşününce de herşey o kadar güzel o kadar kutsal... Yaşadığımız her sıkıntı yeni güne daha muazzam başlamak için bir anahtar. Böyle düşünmek lazım :) Evet, biraz daha bu frekanstan konuşmaya devam edersem kişisel gelişim bloğu kıvamında bir yer olacak burası 👎

Hi everyone. Since last 6 months my life goes pretty unusual. I was operated on thyroid CA four months a go. Meanwhile, doctors discovered an another unpretty mass on my buttocks and asked me many analysis and examination reports regarding to other problems according to my bowel and  uterus. I spent so many times in hospital. I’m feeling like a permanent employee of the hospital :) One way or another I'm in there every weekend :) It was bothering me a lot at the first. Now I'm smiling because I realised that i forgat the things made me happy for a while.
I watched Soul Surfer today (highly recommended). It's about the surfer Bethany Hamilton who lost one of her arms. Thank god that I still have my arms and legs, there is no shark around and none of my issues are  unsolvable:) Even though, everything is for mankind.  When you think that way everything becomes so beautiful so divine. Every nuisance we lived is the key us prepare for a new day. Think like that ;) Well, if I keep Writing in this style my blog will turn a self-improvement blog👎

Yorumlar

Popüler Yayınlar