BAYKUS

Evet O benim. Ya da yarasa. Saat 01:32. Hiç fark etmez şu an. Son zamanlarda geç saatlere kadar çalışıyorum. Daha doğrusu çalışmaya geç saatlerde başlayıp sabahlayarak bitiriyorum. Ama bir iyi geliyor bir iyi geliyor. anlatamam. Beynim gece 12'den sonra daha işlevsel hale geliyor. Yani normal insanlarla mantıklı muhabbetlere giremem o kadar geç saatlerde, beni aşar, beynimin o lobu artık kısmen yanmış oluyor o saatlerde çünkü. Ama mesela abidik gubidik bir konu olsun 1 saat nutuk atabilirim. Neyse ki genelde o saatte Volkan uyuduğu ve Obi de beni satıp gidip Volkan'a salça olduğu için bunun yerine ruhuma milyon kat daha iyi gelen bir şeyi yapabiliyorum. Bilmiyorum sizin şükrettiğiniz bir şey var mıdır hayatta -ki bunu sormak bile tuhaf geldi vardır mutlaka, olmalı - ben özellikle ortalık sakinleştiğinde (bir çok şeyin yanında tabii) ellerim için şükrediyorum. Yazıyorum, çiziyorum en çok da dikiyorum. Ellerimi kullanarak bir şeyler yaratıyor olma düşüncesi bile keyif veriyor.

gecenin standart menüsü: Obi&Kahve
 


Şu aralar tatlı bir hanımefendinin siparişi ile meşgulüm. Detaylar çok öenmli bence. Yani her ne üzerinde çalışıyorsanız detayları en iyi şekilde yansıtmaya çalışmalısınız ki sonuç sizi tatmin etsin. Bazen detaylarda kaybolsam da çoğu zaman doğru parçaları bir araya getirmeyi başarıyorum sanırım. -Mesela, bu gece olduğu gibi- bazen çok ufak bir baskı yapmak için photoshopta ciddi zaman harcamam gerekse de işim bittiği zaman aldığım keyif paha biçilemez..

 


Sonra...


 

Bitince paylaşırım sizinle de. Böyle işte:)

Sevgiler
Gamze
<meta name="p:domain_verify" content="a6cc3a6cb62c110402f7d4600a54e9b4"/>

Yorumlar

  1. merhaba cnm çk çılgın bir bloğun var bayıldım bende beklerim esen kal!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar