Bjork: Beyonce'um, Madonna'm, Kylie Minogue'um


Benim saçlar uzadı, kısaldı, şimdi gene uzun, boyum attı, göbeğim ayvaydı karpuz oldu, okullar bitirdim, işlere girdim girdim çıktım, herşey değişti hayatımdaki nerdeyse; sen nasıl hala böyle sevimlisin böyle manyaksın böyle "aynı" sın be kadın? Yaşlansana biraz, eciş bücüş olsun cildin, ellerin titresin falan. O zaman "aa bu da insanmış bizim gibi" deriz belki.  İlk önce sesine sonra kendisine sonra da ultra acayip kostümlerine hayran kaldığımız bir efsane Bjork. Aranızda hiç Bjork'un beyim çalışmamı istemiyor ruhunda sakin normal bir klibini izleyen var mı bilmiyorum. Olamaz yok öyle bişey çünkü. Olmasında zaten ama. Öyle Bjork olmaz olsun hatta :)) Biophilia'yı IFIstanbul'da izleyememenin ezikliği ile bunumu çekerek bu minnak kadının en sevdiğim kostümlerini paylaşmak istedim sizinle. Aslında daha çok vardı ama pinterest icat edildi biliyorsunuz, asıl membaa orası böyle görsel işlerde. Hepsini detayına kadar bilmiyorum ama en beğendiğim kostümlerinin altında şu imzalar var.































iyi bakın kendinizeeee!


*görseller pinterest ve http://bjorkgifs.tumblr.com/ dan*

Yorumlar

Popüler Yayınlar