Ege Fabien: Bir Minik Amerika Yolcusu

Aslında bu kadar sevimli miniklerin zombi bebeklerini yaparken her seferinde biraz tereddüt ediyorum. Elime bir fotoğrafları geçiyor ki tam ısırmalık. Ama sonra muhtemelen narsist megolamanyak  tarafım ağır bastığında sahibine vermeye kıyamayacak kadar sahipleniyorum onları. Ege ile de böyle bir bağ oluştu aramızda mesela.  Tamam, siparişi geciktirmemde hastalığımın ve araya giren bir çok siparişin de payı var ama EGEEE YA SEN TATLI BİŞEYSİN YAAĞĞĞ diye iç geçirtti mi, geçirtiiii, e nokta o zaman :)
Bir de minik hikayesi var bu ultra sevimli minik adamın elbette. Umarım sevmiştir diye düşünürken teyzesinden böyle anlarıma ilaç gibi gelen bir mesaj aldım, acayip sevindim. Asayiş berkemalmiş sanırım:)
Bu muhteşem fantastik  Cuma Günü'nden hepinize mega sevgiler, selamlar ;) Hava güzel gibi geldi sanki bana, çıkın gezin öyleyse karanlık çökmeden , her saniyeyi değerlendirin böyle zamanlarda, kar kış bastırınca evlerde hapis kalıyoruz zaten, malum...
(edit: arkadaş geldi şimdi dışardan, off hava buz gibi dondum dedi, evde oturun çıkmayın sokağa, walking dead izleyip beni anın:))))) öptüm hepinizi:) )

MICKEY & EGE FABIEN
MUHTESEM ORTAKLIK!

Ege Fabien’in en büyük hayali bir gün kendi oyuncak fabrikasını kurup Mickey Mouse’u da genel müdür yapmakmış.  Mickey’de star ışığı var ama bence insanları da idare de edebilir diyormuş arkadaşlarına hep. Annesi ve babasına bu düşüncesini açar açmaz soluğu Amerika’da almışlar. Disneyland’a gidip Mickey ile ciddi bir konuşma yapacakmış Ege. Söz konusu işi olduğu zaman hep böyle ciddileşirmiş.  Cool gözlüklerini takıp “toy story” standında Mickey’i bekliyormuş ki bir de ne görsün. Mickey yanında başka bir cool gözlüklü ciddi bakışlı çocukla ciddi ciddi birşeyler konuşuyor olmasın mı? Eyvah demiş Ege Fabien, geleceğim tehlikede, hemen şu ukalayı aradan çıkarmalıyım demiş. Düşünmüş düşünmüş. Sonra çocuğun yanına gtmiş, afedersin dostum demiş, şurada bedava Haribo dağıtıyorla, Haribo ayıcığı da iş tekliflerina açığım gibilerinden bişeyler söylüyordu, gidip bakmak ister misin demiş? Tabii bunu duyan çok bilmiş  çocuk hunharca bir kahkaha atıp Ege’nin uydurduğu yere doğru koşmuş. Ege de içinden kıs kıs gülmüş.  Hemen Mickey’e dönüp uzun vadeli iş teklifinden bahsetmiş, e zaten Mickey de Ege ile çalışmak için sabırsızlanıyormuş. Şirketimiz de herkes istediği maaşı almakta serbest ve işe gelmek zorunluluğu yok demiş  Ege. E Mickey bunu da duyunca iyice dört köşe olmuş. Hemen bavulunu hazırlayıp Ege’lerin evine yerleşmiş. Mickey ve Ege yıllarca beraber yaşamışlar, çok iyi arkadaş olmuşlar, büyüyünce de oyuncak fabrikasını açıp tüm fakir çocuklara bedava oyuncaklar vermişler.
SON








Yorumlar

Popüler Yayınlar