When life gives you lemons...:)

Yaklaşık 2 haftadır fena hastayım. Aslında çok sık hastalanırım. Kış demek grip demek benim için. Bu artık yaşam tarzına dönüşen durumum yüzünden olsa gerek, her seferinde doktora gitmiyorum. Ama bu sefer normalde kapısından girmeyeceğim, uyuz olduğum bir hastaneye en yakındaki yer olduğundan attım kendimi. Kocaman bir aferin aldım doktordan. Eğer böyle devam etseymişim  geçmeyeceği gibi zatürre yoluna girmişmiş grip diyip geçiştirdiğim durum... Bir bavul ilaç kullanıyorum tabii yaklaşık 10 gündür. Ki beni bilenler bilir hiç ama hiç sevmem ilaç kullanmayı. Her zaman çözümü doğanın içinde aramaktan yanayım. Ama bu sefer bir bakıma mecbur kaldım. İyi ki de yaptım. Berbat durumdaydım çünkü. Hasta yatarken ve her öksürdüğümde acaba ciğerlerim ne zaman dışarı çıkacak diye düşünürken fark ettim ki böyle anlarda zaman yavaşlıyor. Siz sakin sakin orada yatarken ve hiç birşey yapmazken sanki başka birinin hayatına dışardan bakıyormuş gibi hissediyorsunuz kendinizi. İnsanlar koşturuyor, saatlerin alarmları çalıyor, haberlerde spikerler heyecanlı vurgulamalarla haberleri okuyor, sarıda geçmediği için öndeki arabadaki adam muhtemelen bir küfür yiyor, blablabla. Siz de ağır çekimde bütün bunları gözlemleyip, 80 yaşındaki bir babanne bilgeliğiyle gülümsüyorsunuz. Kuşkusuz uzun zamandır kendime ayırdığım en uzun zaman hasta olduğumda geçen zamandı. Herşeyin aslında ne kadar basit ve kısa olduğunu bir kez daha anlamam için deli gibi hasta olmam gerekti. Hayata şükretmek için enteresan bir ara verdim sanki. Sahip olduğum şeylerin farkına varmak için ve hayatın aslında ne kadar kısa olduğunu anlamam için bir hatırlatmaydı. İşler bekleyebilir, her zaman yapmak zorunda olduğumuz birşeyler olacak mutlaka, mecbur olduğumuz şeyler. Ama bir dakika için bile olsa durup derin bir nefes alıp, yaşadığınızın -gerçekten yaşadığınızın- farkına vardığınızda bambaşka bir mutluluk belirecek içinizde..Sarılın sevdiklerinize, sımsıkı sarılın, sonraya bırakmayın sakın, yarına ertelemeyin, yarın hiç olmayabilir.

Geliyorsa içinizden söyleyin, haykırın hatta, kimin ne düşündüğü önemli değil. Hayatınızın kontrolünü elinize alın, bırakın zaman aksın siz tadını çıkarın:)

Sevgiler
Gamze

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun. Ciddi bir şey atlatmışsın demek ki.
    Ben neyse ki çok sık hastalanan biri olmadığımdan şanslı hissediyorum kendimi. Yılda bir uğrar bana. Kışın değil, tam tersi bahara girerken yakalar.
    Ben de aynı senin gibi düşünürüm. O hayat telaşı, koşturmacalar, hırslar ne kadar da tuhaf gelir insana o zaman. Yani aslında her günün tadını çıkara çıkara, keyifle yaşamamız lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok ilginç bir deneyimdi benim için, elimde sümüklü mendil burnumu çekip öksürürken fark ettim ki öyle böyle değil hakikaten çok kısa bu hayat,o andan beri sarılasım var hayata :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar