ikea fabien (plus instructions)

IKEA'yı artık duymayanınız yada toplu iğne bile olsa evine ikeadan bir şey almayanınız kaldı mı bilmiyorum. Neyse, varsa da ben yoktur diye devam edeceğim:P Bir kaç ay önce süper sevimli bir hanımefendiden arkadaşına hediye etmesi için bir sipariş almıştım. Elimde görseli vardı ama O'nun isteği üzerine küçük değişiklikler yaptık bebekte. Sonuçta ortaya kulağındaki piercingi, yandan cepli kargo pantolonu, bronz teni ve çalışırken giydiği ikea t-shirt üyle resimlerde gördüğünüz fabien çıktı:)
 


Özellikle böyle belirli meslek grupları yada firma bazlı siparişler aldığım zaman internette küçük araştırmalar yapıyorum. Hediye sahibinin bakıp tebessüm ettiği bir minik detay ekeleyebilirim belki diye bakıyorum da bakıyorum. İkea Fabien için de malum google'a ikea yazıp, arar tararken karşıma ikea mobilya yapım klavuzlarının enteresan ama benim mega beğendiğim bir illustrasyonları çıktı.

 (artık) ortalama her ailenin evinde olan, ikea'ya ait bir yapım klavuzu. Kitaplık aldınız, vida arttırmadan nasıl yapacaksınız onu anlatıyor:
 

Bunlarda illustratör Ed Harrington'ın çizimleriyle, favori film karekterlerinin "IKEA-style" yapım kavuzuna dönüşmüş halleri. Nassı ama? 
 

kaynak: bored panda

Sevgiler,
Gamze
http://media.tumblr.com/7d2f93936de54e5f8a56215b440b8548/tumblr_inline_mmavs0rk5H1qz4rgp.gif

Yorumlar

Popüler Yayınlar