kendimi klonliycam!

 
Günler mi çok kısa? Ben mi beceriksizim? Size gün yetiyor mu? Yani 24 saat içinde bütün işlerinizi halledebiliyor musunuz? Bana kesinlikle yetmiyor. Hep bir şeyler eksik, bir tarafı yarım kalıyor. Yani elaleme yetiyor da bana yetmiyorsa sıkntı bende. Ama kimseye yetmiyorsa sistemde arıza var demektir. Keşke klonlayabilsek kendimizden. Mesela benim klonum olsa, o market pazar alışverişine gitse, ben atölyedeki işlerimi yapsam. O gitse para kazansa, ben yeni bebek modelleri çalışsam. O etrafı temizlese ben Jamie denen adamın programında gördüğüm tatlıyı yapmayı denesem falan filan işte. Kısaca o sürünse be yaşasam! (Klonu olunca insanın içindeki canavar çıkıyormuş ortaya)
 
Sevgiler,
Gamze
 

Yorumlar

  1. Yalnız değilsin! Bana da yetmiyor, seninde dediğin gibi hep birşeyler eksik, klon işi iyimiş olsa da yapsak o çalışsa biz yesek içsek gezsek :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya tabi ya. vurucam kırbacı vurucam kırbacı. çalışsın terbiyesiz, işi ne!

      Sil
  2. Little Fabien, ne güzel bir yorum o blog'umdaki, çok ama çok mutlu oldum, çok ama çok teşekkür ederim! :) Böyle güzel dileklerle her zaman misafirimsiniz, hep beklerim, hep gelin... :)

    YOK, bana da yetmiyor gün! Aynen! Bir tarafta yapmak zorunda olduklarımız... Bir tarafta içimizden geçenleri/gelenleri yapma isteğimiz... Çatışıyor işte... Yetmiyor 24 saat... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya çok hoşuma gitti girdiğin yol ve verdiğin mücadele, o yüzden dayanamadım yazıverdim, sevindim beğenmene. Ve evet, bu durumda seni de klonlıycaz karşim :)

      Sil
    2. Tekrar çooook teşekkür ederim, yazın tabii, ne demek "dayanamadım yazıverdim", elbette hep yazın, daha çok yazın ve varlığınızı hissettirin lütfen. Beni çok mutlu ettiniz. Umarım ben de edebilmişimdir. :)

      (Klon!!!)

      Sil
  3. Ben de istiyorum aynısındannnn :) Bir yolunu bulursan yönünü bana doğru da çeviriver. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha, tamam klon işi ben de, siz börekleri yapın biz geliyoruz:))

      Sil
    2. Tamam, börekler hazır kap gel hemen :)))

      Sil
  4. Ahh o koşuşturmacalı günler..

    YanıtlaSil
  5. Ahh o koşuşturmacalı günler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar