Mr Robot!




Ohh be!

Bize boyle dizilerle gel NBC Universal. 

MR. ROBOT, gündüzleri siber güvenlik mühendisi olarak çalışırken geceleri kanunsuz bir hacker olan Elliot adındaki antisosyal genç bir programcıyı merkezine koyuyor. Bir gün, gizli bir hacker grubu liderinin kendine çeşitli çok uluslu şirketleri çökertmesinde yardım etmesi için iş teklifi aldığında yol ayrımına düşüyor. Çünkü bu adamın Elliot’u bu kadar çok istemesinin nedenlerinden biri çalıştığı şirketteki konumudur (altyazı.org)

Breaking bad, daredevil, true dedectives, six feet under, homeland, person of interest gibi dizileri sevdiysebiz muhtemelen buna da abone olursunuz. Net! (bonus: christan slater)



Sevgiler,
Gamze


Yorumlar

  1. Dizisiz kaldım bu aralar. Hemen başlıyorum

    YanıtlaSil
  2. Hayatı bu tarz eleştiren insanların hikayesi her daim tutuyor da neden çok az insan bu fikirlere sahip bir türlü anlamıyorum. Mr.Robot, tabi başrolün çok iyi oynuyor olmasıyla en iyilerim arasına girdi benim de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezon bitti, napcez:) yine bir dizide daha sezon sonu dramı yaşıyorum allam :P

      Sil
  3. Hi! I saw your comment on my blog today. I don't think you will see the northern lights in may.... most likely is in winter. Maybe there is a very very very small chance to to see it, but i don't think so...... Iceland is great! I wish you and your friend a wonderful trip and adventure!
    Anouk

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar