Lila

Bir varmış bir yokmuş, bir kız varmış. "Allah'ım", demiş kendi kendişne, "ne b*ktan bir memlekette yaşıyorum ben böyle. Herkes pamuk prensesin annesi olmuş adeta" demiş." Sonra da La La La La diye yürümeye başlamış.

Sofracıma, bir çocuk gelmiş yanına, sana bir resim yaptım demiş, uzat elini! Kız çok sevinmiş, resme bakmış bakmış gülümsemiş. Ama kız güzel olduğu kadar hıyarmışta! O kadar hıyarmış ki bloğuma koydum sandığı resmi aslında NE BLOĞA NE INSTAGRAMA NE BİR YERE NE BİŞEY KOYMAMIŞMIŞ!!!

İste bunlar hep tiroid demis kiz kendiş kendine ve gülümsemiş tekrar. Derken metrobüs gelmiş.. Kız metrobüse binmiş, Ufuktan kaybolmuş...
-son-
lila
gamze
Sevgili Lila bu mega sevimli resmi yapalı bir kaç ay oldu herhâlde. Görünce mutluluktan gözlerim doldu ama ancak paylaşabiliyorum şekilde görüldüğü üzere.
Küçükken ben de çok severdim  resim yapmayı. Annem işyerine götürürdü beni. Ofis imkanlarını zorlayan hayal gücümle kağıttı masaydı sandalyeydi.. önüme ne gelirse  boyardım! Ama böyle güzel şeyler yaptığımı hatırlamıyorum. Şimdi dönüp baktığımda, daha spritüal şeylermiş benimkiler...yerseniz:)))
 
Sevgiler,
Gamze
 


Yorumlar

Popüler Yayınlar