Uzun bir aradan sonra

Merhaba sosyal medya kanallarının derinleşmesiyle unuttugum canım blogum:)Son bir kaç senedir hayatım boomerang etkisiyle devam ediyor ama degismeyen bir şey var o da degisimin kendisiewtrauıussaud.. yoo, o da değişti valla:) değişimin kendisi de değişti benim için :) bildiğim herşeyi unuttuğum yaşlardayım. Tekamül böyle bir şey mi bilmiyorum ama çok derinlerde yaşayan bir beşer olarak ara sıra kafamı suyun dışına çıkardım geçen bir kaç yılda. Korkularımla yüzlestim. Kayıplar, gidenler, kalanlar derken o kadar çok şey biriktirmişim ki yüzüme çarpmasını bekleyen:) Buyudum baya son bir kaç senede. Herkes herşey değişti ama bebeklerim hala benimle:) İyi ki tutumuşum bırakmamışım sizi çocuklar...
Çılgınlar gibi çalışıp üretmeye devam ediyorum. Bu nefes almak demek benim için.
Deliler gibi sevdiğim ve bir süredir uzmanlaşmaya çalıştığım bir diğer konu da astroloji. Maddi kaygılar güderek değil ama birilerinin hayatına umut olmak için öğrenip, bilgiyi paylaşmak istiyorum. Mutlu hissetmelerine, pozitif kanalları görmelerine yardımcı olmak için insanların. Çalışıyoruz merkez:)
Çok şey var yazacağım ama şimdilik böyleli:) Kısa bir reklam molası vereceğim yukarda, sonra ufaktan minik minik paylaşımlarla devam ederim:) Instagram'ı daha aktif kullanıyor olsam da canım blogum senin yerin çook ayrı heep ayrı. Sevgiler, Gamze

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar